Fakturace

Vzor faktury a pokyny k fakturaci

Zeleně zaznačená pole se týkají Vás osobně. Doplňte, prosím, své vlastní údaje (jméno, adresu, IČO, DIČ, jméno Vaší banky a číslo účtu a informaci o ne/plátci DPH v dolní části faktury). Vždy uvádějte údaje, které jsou oficiálně registrovány, viz např. stránky https://justice.cz/.

Žlutě zaznačená pole je třeba aktualizovat každý měsíc - jedná se o číslo faktury, data vystavení (vždy poslední den v měsíci - tj. březnová faktura bude mít datum 31.3.) a splatnosti faktury (vždy poslední den následujícího měsíce - tj. březnová faktura bude mít datum 30.4.), měsíc fakturace a celkovou částku. Pokud se Vás týká bonus či srážka, nezapomeňte danou informaci uvést na faktuře (příplatky či srážky se vždy ve Schoolpartneru nacházejí pod odběratelem, kterého se týkají, tj. vyfakturujte je na faktuře pro daného odběratele). Dbejte, prosím, na správnost a aktuálnost všech těchto údajů.

Do modrého okénka uveďte odběratele svých služeb (= škola). Neupravujte, prosím, jednotlivé části fakturačních údajů odběratelů, vždy aktualizujte celou informaci. Odběratele volíte na základě informací ve Schoolpartneru. Při uzavírání měsíce Vám Schoolpartner zobrazí odměny dle jednotlivých odběratelů, pro každého odběratele je nutné vystavit samostatnou fakturu. Úplný seznam odběratelů najdete v přehledu odběratelů (viz níže).

Ve Vašem rozvrhu se mohou paralelně vyskytovat kurzy od různých odběratelů, vystavujete tedy tolik faktur měsíčně, kolik máte odběratelů. Posílejte je prosím jako jednotlivá pdf na adresu invoicing@eduagroup.cz.

V případě, že nemáte nárok na KUP / kompenzaci, faktury posílejte vždy nejpozději do prvního dne následujícího měsíce do 12:00. Danou informaci, tedy že nevznikl nárok na KUP, vám systém zobrazí při měsíční uzávěrce.

V případě, že potenciálně vzniká nárok na KUP, uvidíte ve Schoolpartneru hlášku, že uzávěrka čeká na potvrzení / byla potvrzena a lhůta pro odevzdání faktur se prodlužuje případně až do 6. dne následujícího měsíce 12:00. Uzavření procesu ověřování bude vždy oznámeno hláškou ve Schoolpartneru a e-mailem. Oceníme, nebudete-li s posláním faktur vyčkávat do lhůty a pošlete je co nejdříve po zobrazení hlášky či jakmile obdržíte informativní e-mail.

VZOR - faktura

Postup pro stažení vzoru faktury:

Důležité

Seznam odběratelů (zkratky ve Schoolpartneru)

James Cook Languages, s.r.o. (JCL)

Národní 416/37

110 00 Praha 1

IČO: 26753456

DIČ: CZ26753456

DIČ pro DPH: CZ699006155

School of languages, s.r.o. (SOL)

Národní 416/37

110 00 Praha 1

IČO: 27641074

DIČ: CZ27641074

Jipka moje jazykovka, s.r.o. (JMJ)

Národní 416/37

110 00 Praha 1

IČO: 27385906

DIČ: CZ27385906

DIČ pro DPH: CZ699006155

Jipka - vzdělávání, s.r.o. (JIV)

Národní 416/37

110 00 Praha 1

IČO: 28504895

DIČ: CZ28504895

DIČ pro DPH: CZ699006155

V případě, že fakturujete z českého živnostenského oprávnění a vedete výuku pro odběratele James Cook Languages SK, s.r.o., fakturu vystavte na odběratele James Cook Languages, s.r.o..

Specifické informace pro plátce DPH

Pokud vedete výuku pro odběratele School of languages, s.r.o., fakturu vystavte na odběratele James Cook Languages, s.r.o..

Pokud vedete výuku pro odběratele Jipka - vzdělávání, s.r.o., fakturu vystavte na odběratele Jipka moje jazykovka, s.r.o..

Jako plátce DPH také vždy uveďte datum uskutečnění zdanitelného plnění (den Vaší poslední hodiny v daném měsíci). Pozor! datum vystavení a datum usk. zdan. plnění od sebe nemohou být vzdálená více jak 14 dní, v tom připadě uveďte do obou polí stejné datum. 

Pokud máte jakékoli problémy s vystavením faktury, obraťte se na personální oddělení (teacher.hr@eduagroup.cz).